Ünlü oyuncu Hande Ataizi, önceki gün Nişantaşı’nda görüntülendi. Gazetecilerle sohbet eden Ataizi, “Yeni sezonda dinleniyorum, hayatın keyfini çıkarıyorum. Projem yok şu an” dedi. Ünlü oyuncu, “Sektörde verilen yüksek ücretleri nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusuna ise şöyle cevap verdi: “Oyuncuların para kazanması ne güzel. Yapımcı demek ki o kadarını kazanıyor ki, veriyor. Ancak oyuncuların arasındaki uçurumdan bahsediyorsanız orman kanunu işliyor. Piyasada hiyerarşik sistemde yaşıyoruz!”
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Sahipsizler’in Necla’sı Duygu Karaca’dan set pozları: Bizi seviyorum
2613 kez okundu
2
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2240 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1858 kez okundu
4
TZOB Başkanı Bayraktar: “Gıda ürünlerinde artan taklit üreticilerimiz için ekonomik kayıplara sebep oluyor”
1763 kez okundu
5
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1749 kez okundu